GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Mikor érkezik meg a csomagom?

A raktáron lévő termékeink a "Raktárról Azonnal" kategóriában találhatóak.

  • Banki átutalás után : Miután beérkezett a rendelés összege,  1-2 munkanapon belül.
  • Utánvétes fizetési mód: 1-2 munkanap. (Minden 12:00 leadott rendelés, másnap szállításra kerülnek)
  • Bankkártyás fizetési mód: 1-2 munkanapon belül

 A többi termékkategóriában található termékeket :

  • Banki átutalás után: 5-14 munkanap. (Kiszállítás előtt e-mailben értesítünk a várható érkezés dátumáról.)
  • Utánvételes fizetési mód: 5-14 munkanap.(Kiszállítás előtt e-mailben értesítünk a várható érkezés dátumáról.)
  • Bankkártyás fizetési mód: 5-14 munkanap.(Kiszállítás előtt e-mailben értesítünk a várható érkezés dátumáról.)

Minden esetben nyomon követheted rendelésed státuszát, ha belépsz az oldalra.


Sajnos, nem tartózkodtam a megadott helyszínen, emiatt nem találkoztam a futárral. Mi a teendő?

Ha épp nem tartózkodtál a megadott címen, mikor a futár a csomagot kézbesítette volna, telefonon fogja Veled felvenni a kapcsolatot, időpont/helyszín egyeztetés miatt.


Mit jelent a „15 napos pénz-visszatérítési garancia”?

Ha nem vagy elégedett a vásárolt termékkel, visszatérítjük annak teljes árát, a kézhezvételtől számított 15 napon belül.Kizárólag eredeti számlával, elállási nyilatkozattal sértetlen állapotban juttasd vissza a csomagot. Ezt követően kollégáink ellenőrizni fogják, és indítványozzák a visszatérítést számodra. A termék árát, csak banki úton tudjuk visszatéríteni Neked, 14 napon belül.  Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni.


Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

Ebben az esetben először is elnézést kérünk! Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a csere/javítás/visszatérítés indítványozása érdekében. Ha már jó ideje használod a terméket és meghibásodik rendeltetésszerű használat esetén, és a hiba oka gyári hiba, tudnod kell, hogy 2 év garanciát vállalunk minden termékünkre, így bátran keress minket, mert az elégedettséged a legfontosabb számunkra! 



Sérülést találtam a csomagoláson kézbesítéskor. Mi a teendő?

Minden esetben ellenőrizd a csomag állapotát. Ha rendben van a csomag, aláírásoddal igazolhatod. Ha sérülést találsz rajta, abban az esetben, mindenképp jegyzőkönyvet kell felvenni a futár segítségével. Ezt követően rögtön visszaszállításra kerül a termék. Kérünk vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.


Szeretnék több terméket is rendelni. Egyszerre kapom meg?

Igyekszünk a legköltséghatékonyabban eljárni a szállítást illetően. A termékek egyszerre kerülnek kiszállításra, egy szállítási díjjal. Ha valamelyik termék nincs raktárunkon a megrendelt termékek közül, akkor annak beérkezte után küldjük a csomagod. (max. 5-14 munkanap)



Hírlevél feliratkozás

E-mail

Név